Pewnie chodzi o kaboom lub rybki? Bo myślę, że reszta jasna 😉
Kaboom – wkładamy zalaminowane karty do pudełka/ słoika – tak, aby nie było widać napisów. Uczniowie pojedynczo wyciągają karty i muszą przetłumaczyć słówko lub np. stworzyć jakieś zdanie z danym słówkiem. Wygrywa uczeń, który zbierze najwięcej kart. Jeśli wylosuje KABOOM, uczeń musi oddać wszystkie karty, które ponownie lądują w pojemniku 🙂 W ten sposób, uczniowie kilka razy powtarzają słówka.
Fishing game – do tej gry potrzebujemy wędki – można kupić np. w sklepie z drobiazgami, lub w internecie. Na każdej rybce zapisujemy lub przyklejamy z drugiej strony słówko. Całość laminujemy. Do każdej rybki przyczepiamy spinacz do papieru i układamy rybki np. na podłodze. Uczniowie łowią rybki i tłuamczą słówko/ tworzą zdanie itp.
A ja chciałam zapytać o trzy ostatnie karty z Games Pack z tymi pięknymi grafikami z dziewczynkami. Jak je Pani wykorzystuje? Wszystkie pozostałe materiały już użyłam i są super!
Proponuje kilka ćwiczeń:
– nauczyciel opisuje wygląd, uczeń wybiera odpowiednia postać
– uczniowie opisują wygląd postaci w parach i wzajemnie odgadują, o która osobę chodzi
– uczeń losuje kartę i opisuje postać a druga osoba rysuje – na końcu uczniowie porównują z obrazkiem 🙂
9 odpowiedzi
Piękne materiały, ale jak z nich skorzystać? Jak się w to gra?
Pewnie chodzi o kaboom lub rybki? Bo myślę, że reszta jasna 😉
Kaboom – wkładamy zalaminowane karty do pudełka/ słoika – tak, aby nie było widać napisów. Uczniowie pojedynczo wyciągają karty i muszą przetłumaczyć słówko lub np. stworzyć jakieś zdanie z danym słówkiem. Wygrywa uczeń, który zbierze najwięcej kart. Jeśli wylosuje KABOOM, uczeń musi oddać wszystkie karty, które ponownie lądują w pojemniku 🙂 W ten sposób, uczniowie kilka razy powtarzają słówka.
Fishing game – do tej gry potrzebujemy wędki – można kupić np. w sklepie z drobiazgami, lub w internecie. Na każdej rybce zapisujemy lub przyklejamy z drugiej strony słówko. Całość laminujemy. Do każdej rybki przyczepiamy spinacz do papieru i układamy rybki np. na podłodze. Uczniowie łowią rybki i tłuamczą słówko/ tworzą zdanie itp.
Fajne materiały do wprowadzenia/powtórzenia wyglądu 🙂
Materiały cudo!!! Dziękuję!
Super, ze się podobają! ❤️ Już wkrótce kolejna paka w temacie food
Świetne materiały! Dziękuję bardzo
A ja chciałam zapytać o trzy ostatnie karty z Games Pack z tymi pięknymi grafikami z dziewczynkami. Jak je Pani wykorzystuje? Wszystkie pozostałe materiały już użyłam i są super!
Proponuje kilka ćwiczeń:
– nauczyciel opisuje wygląd, uczeń wybiera odpowiednia postać
– uczniowie opisują wygląd postaci w parach i wzajemnie odgadują, o która osobę chodzi
– uczeń losuje kartę i opisuje postać a druga osoba rysuje – na końcu uczniowie porównują z obrazkiem 🙂